skoldag fuckoff

Började med skola idag, även fast jag fortfarande mådde skit, men sånt är livet. Jag klarade mig igenom dagen eftersom att jag har mina underbara vänner, tack för att ni finns! Hade även matteprov, som gick åt helvete, men sånt fixar sig alltid tillslut!
Efter skolan hade jag bestämt med Lisa att jag skulle färga hennes hår, så jag gjorde det och kanske råkade strunta lite i konfan (a) men jag mådde faktist inte bra och då orkar man inte sitta och lyssna på Uraban i hundra år, så nej tack! Men jag kände att efter att jag luktat på den hemska blekningslukten i hundra år så behövde jag komma ut, så jag stack ut och gick med Hannah, supermysigt! Sen gick vi hem till henne och pratade, om allt! hihi.
Nu sitter jag är och är döds hungrig och jättesugen på sallad, men inte sån tråkig, utan en sån goooood, typ kycklingsallad, fast mycketmycketmycket mer. Jag tror att dom som uppskattar sallad förstår precis hur jag känner! Och eftersom att mamma inte är hemma, utan är på något hemskt möte på skolan så får jag äta precis vad jag vill, och det är mycket bra, haha! Så jag tror att jag precis just nu strax om 3 minuter ska kila iväg och göra lite sån god sallad, så vi får hoppas att allt finns hemma!
Och föresten det är nu även bestämt att jag ska färga Hampus hår i nästa vecka, så sjukt snyggt kommer det bli! Och Simon frågade om jag kunde slinga hans också snart, så det får jag väl göra, även Jessica frågade mig, så tjohej att jag har fullt upp, haha!
Nu är det verkligen salladstajm!
PUSSSS


ge mig sommarn, för i helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0