snabbare mot varmare tider..



Fan vad tiden går snabbt. Jullovet är slut nu, men egentligen så är det ju inte så långt till sommar lovet. Allt börjar bli varmare, dagarna längre och allt känns konstigt. Det är på något vis ljusare och det är jag verkligen inte van vid! Fast sommaren är här snart och det tycker vi ju om iochförsig.

När jag vaknade i morse ville jag inget helldre än att somna om igen, men tyvärr så gick ju inte det. Jag var tvungen att gå upp för att jag skulle hjälpa mormor att bära lådor och sånt. Det var värt mödan och jag gick därifrån hundra kronor rikare och imorn får jag hundra till och på fredag får jag, om jag har tur 350 kronor till. Detta har jag verkligen behövt efter alla biobesök som absolut fått mig jättepank! haha.
Imorgon börjar skolan, 8.15, med teknik och Svend, som alla hatar.... hehehe. Slutar gör jag vid halv fyra, då det är brottom, för fyra ska jag vara hos mormor och halv fem börjar min träning. Jävla dag.
Och jag antar att jag inte lär skriva något då... För om man känner alla rätt, så lär man få en jävla mycket läxor nu med.

På tisdag blir det en efterlängtad fika med Hannah på espressohouse, längesen nu faktist! Lär sitta här enda långt in på kvällen, så ni vet var ni hittar mig om ni inte orkar ringa.

Nu ska jag nog snart lägga ner för att föna till mitt hår lite snabbt, och sen fixa på mitt rum.
godnatt sötnosar till läsare!


Kommentarer
Postat av: hannah

tisdag är vår dag :)<3

2009-01-11 @ 20:28:47
URL: http://hellohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0