tack för kvällen!

Tack så hemskt mycket för ännu en lyckad kväll. Dom är så hemskt älskade och det tar säkert inte lång tid innan det händer igen, eller?:D

vi började med att gå ner i stan och hyra film och köpa godis m.m

sen kom vi hem och fixade upp allt superfint, så som bara flickor kan

men filmen var dålig, så vi hade pusskalas istället
det var mysigt<3

lisa skulle beskydda oss från spöken, så henne låste vi in i garderoben
och jag och frida var på partyhumör till tusen, tjohej!:D

sen försvann hannah och felicia med min kamera, fast jag hittade dom & då fick jag gå med på att vara med på lite bilder, sen kom vi tillbaka och då tyckte vi att det var alexandra och fridas tur.

vi hade en mysig kväll, och denna bilden får avsluta det hela.
tack hannah för att du är bäst
jag älskar dig hjärtat

Nu ska jag gå ner och städa, för imorn börjar jag med en fika med Hannah och Felicia. Dom ringer och väcker mig senast klockan elva med. Jag kommer dö. Men vi hörs imorn efter allt fikandes och så. Måste faktist ta tag i mitt pluggande då med, sorgligtvis...
PUSS & GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0