tandläkare utan hål...

Gick ju till skolan imorse... Hade hemkunskap och gick sedan till tandläkaren, som tur var hade jag inga hål. Bäst så! Hahaha. Hos tandläkaren träffade man fan hela sverige, det inkluderar: Henke, Frida, Elin, Maja och några till har jag för mig ;p haha. Efter att man varit där stack man hem, jag pallade inte, hihihi. Hade ändå bara musik kvar.
Så för min del bar det hem, jag åt, duschde och tittade lite på tv medans jag väntade på att andreas skulle sluta och då ringa mig, och det gjorde han vid två :) så då gick jag och mötte honom för att vi sedan skulle kunna gå till coop och fylla på min mobil. HiHiHiHi
Kvällen har sedan blivit mys på mitt rum, med musik och lite prat, trevligt värre.
i love you

   

Kommentarer
Postat av: andreas

hehe, mycket mysigt :D<3

2009-01-15 @ 22:37:14
Postat av: j.

wiiiiho, lycka till ikv ;)

2009-01-16 @ 17:09:23
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0