catch me

Jag vet att jag är dålig, men jag har varnat er!

Har precis kommit hem från Oliwers bror där jag tillbringat min kväll och ska jag vara allvarlig så hade jag skittråkigt, men det är vad man gör det till, så jag får väl skylla mig själv!

Jo och så är det ju såhär att jag nu går på penicillin för urinvägsinfektion, mycket mycket roligt, verkligen!  Åkte ner till sjukhuset i morse vid nio och fick det konstaterat.
Jag kunde knappt sova inatt, så när vi kom hem från sjukhuset blev det bara att fixa lite käk, för klockan var redan lunch då! (Så ni kan ju tänka er hur drygt det var på sjukhuset... Haha!) Och efter lunchen blev det att jag sov några timmar, dvs fram tills det blev kvällsmat vid sju.
Nu ska jag ta min sista pilla för idag och sedan sova.
peace and love, denise


Kommentarer
Postat av: lisa

kan du resa i tiden? :O

2009-07-19 @ 23:11:05
URL: http://lisaahendess.blogg.se/
Postat av: Linda

sötis! :D

2009-08-01 @ 21:20:36
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0