diamonds are forever


och fyfan vad jag saknar mitt hår, och min hannah, och allt som var då. BLÄ

Jobbade idag, jobbigaste på länge måste jag säga! Fast att få träffa Mackan igen är alltid en höjdpunkt i mitt annars jättetråkiga liv =)
Efter att jag jobbat bjöd jag hit Simon&Susanna. Jag bjöd dom på glass och sen somnade jag, naturligtvis... Men jag tror att dom lyckades underhålla sig själva (a) hehe.
Sen åt jag och sen kom Oliwer. hihi.
Nu ska jag packa upp, sen dyker jag ner i min efterlängtade säng! Jag vet inte heller om vi hörs imorn... Men det lär ni märka. pussis♥

Kommentarer
Postat av: mary-elisabeth

Hej :) Har du inte det håret kvar nu? Synd för det var jättefint.. Kram=)

2009-07-28 @ 13:52:01
Postat av: mary-elisabeth

Hej :) Har du inte det håret kvar nu? Synd för det var jättefint.. Kram=)

2009-07-28 @ 13:52:13
Postat av: Hannah

Aw, jag saknar dig med!

Allför längesen vi träffades! <3

2009-07-30 @ 12:05:59
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0