en jobblivsstil



Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Blev att jag jobbade lite längre idag eftersom att jag inte började förens klockan elva idag, och skönt var väl det! Men imorn bär det av till vanliga vanor igen.
Som sagt så sov Oliwer här inatt och höll mig vaken med snarkningar och ett evigt hostande hela natten. Eller ja, iallafall till klockan fem! Efter det fick jag äntligen sova lite tills klockan ringde klockan sju då han skulle upp och jobba, men jag fick ju ligga kvar i sängen 3 timmar till.... Och då var han ju nog inte lagom avundsjuk, hehehe ;)
Nu tänkte jag faktiskt baka lite pizzabullar eftersom att Jessica gjorde mig sugen på det :(. Vi hörs senare ikväll, då jag även tänkte dra lite snabbt om naglarna. Puss!

Kommentarer
Postat av: nelly

SV: haha det låter som en väldigt bra recension :D ja, många tipsade om den, så jag hoppas att jag också kommer att älska den :D

2009-07-04 @ 03:01:11
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0