en lång vecka!

Jag förstår inte att tid kan gå så sakta... Men det har det gjort denna veckan. Antagligen för att jag har blivit tvingad att bo hos mormor sen i måndags, men det är ändå konstigt.
Nu drar jag igenom hela veckan, lite kort och gulligt.

MÅNDAG
I måndags var det bara jobb och massor av chill, hade mormors lägenhet för mig själv så Oliwer kom över ett tag då vi kollade på tv och bara tog det lugnt. :)

TISDAG
I tisdags blev det tandläkaren, bestämdes att jag skulle på en till kontroll i oktober innan dom är helt säkra om något är skadat eller inte, och allt har vi Marcus Karlsson att tacka för! -.-
Efter tandläkaren mötte jag upp Jessica och fixade lite, sen snabbt hem för att duscha och fixa mig och sen bar det av till Båstad med Jessica och Frida! :)



ONSDAG
Var iväg med Jessica hela dagen och jag säger bara en sak, vi var i PARADISET!
Det var verkligen en underbar dag och jag gjorde av med 3300 kronor, vilket kan verka mycket... Men har man sparat till något sånt här så har man!
Tack för årets underbaraste dag Jessica!:D


jag säger bara: frukost middag lunch!

TORSDAG
Igår umgicks jag bara med Oliwer hela dagen och det var mysigt, har saknat honom ganska mycket faktiskt. Har inte haft tid att ens snacka med honom på nästan en vecka nu ju!:( Men nu är det löst!

Idag blir det nog bara att slappa en massa, sen ska jag nog hinna träffa oliwer ett tag med, och så ska jag klippa till min lugg lite sen med :)
Vi får höras senare, pussis!

Kommentarer
Postat av: jessica

mCdonalds på tåg ftw! :D

thx for en greeeeatday, ily! <333

2009-07-11 @ 13:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0