en strandsnygg kväll

Ja, nu var det två dagar sen det blev ett inlägg... Men ni är väl inte förvånade när jag säger att det blev ändringar om den kvällens planer.
Själv hade jag planerat att stanna hemma och bara ta det lugnt. Titta lite på tv, kanske någon film och poppa mig lite popcorn. Även skriva långa mysiga inlägg med kanske några bilder.. Jag skulle även hinna med att duscha och fixa mig lite. MEN istället blev det att sticka hem till Oliwer med honom, Richard och Elin där vi kollade på film. The Texas chainsaw massacre. Snacka om äcklig. Fast jag tror att jag har sett den innan... Heheh.

Igår blev det först superjobbigt jobbande (+ en timme) då den stora förvaringskylen gick isönder.... Allt blev dåligt, hehehe. Men det var ju deras problem efter att jag hade slutat.
På kvällen bar det av till Jacob med Oliwer, Elin och Richard, där vi träffade Jacob, Elliot och Sandra. Och det var väl ganska trevligt.

Har jobbat även idag fast fick sluta redan vid två, så då bar det av till stranden och har varit där nu i några timmar med Madde, hihi. Antagligen sista dagen nu ju, innan det dåliga vädret kommer tillbaka :( Men det löser sig!
Ikväll har jag inte en susning om vad som händer, men jag får väl se... Vi hörs nog :) Puss!


denise is talking!

Kommentarer
Postat av: nelly

var med i min frågestund :D

2009-07-05 @ 13:37:33
URL: http://misspaaulsson.blogg.se/
Postat av: jjjessica

sv; du är alltid dum....

nästan så dum att jag är tvungen att träffa dig på tisdag..... och jag kommer med goda nyheter :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

2009-07-05 @ 17:14:50
Postat av: Anonym

sv: då kan det regna blod, för då märker inte folk ngn skillnad :D:D:D:D:D:D:D:D:D:

2009-07-05 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0