en superhärlig dag!

Nu har vi kommit hem. Eller ja... Vi kom väl egentligen hem för ett tag sen. Efter att ha haft en lång, varm och superskön dag.
Tänkte faktiskt köra min dag i bilder, vilket jag personligen tycker är mycket roligare. Att både kolla och läsa ger ju en en mycket bättre inblick. Och så ser det inte ut som att man ska läsa en hel roman... Men detta beror ju också lite på vad det är man ska skriva om, hehe.
Men nu kör jag!


Idag blev det som sagt Hallands väderö med mamma, och vi kom dit redan vid elva då det var stråland solsken och nästan inget folk.

Vi beslöt oss efter en lång diskussion att lägga oss i sanden, och detta var då våran utsikt där ifrån! :) 

Efter många om och men så gick mamma ner till vattnet för att ta sig ett dopp. Men fegisen själv vågade inte. Är där tusen brännmaneter i vattnet så är där!....


Sen var det ju dags att åka hem, vilket vi gjorde vid halv tre. Då vi fick stå på bryggan och vänta på båten ett tag tog jag tillfället i akt att sitta och dingla med fötterna och äta en nektarin. :)

När vi väl var tillbaka i Ängelholm åkte jag och mamma och handlade lite och fixade och vi var väl hemma runt halv fem/fem någongång. Efter det har det bara duschats och lite så och nu tänkte jag fixa lite mat och sen blir det bara chill resten av kvällen.
Som sällskap ikväll tänkte jag har chips, dippa, popcorn, burn, kanske någon cider och naturligtvis någon superbra film till det hela.
Så nu blir det att fixa inför en mysig hemma kväll. Vi får höras senare, så fort som möjligt jag lovar!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0