hem ljuva hem

Sådär! Nu är jag äntligen hemma efter allt ståbalder hit&dit.
Känns som att jag svikit er, men jag hoppats att ni klarat er och haft en bra vecka utan mig?

Åkte ju somsagt till Kalmar/Öland med Oliwer i onsdags, vi har haft några supermysiga dagar nu. Vi har ätit gott, shoppat loss, badat i blått och klart vatten och haft långa sovmorgnar. Det ända som saknades var det strålande solskenet... Men det blir vad man gör det till, är det inte så?

 
terroriserad tidigt på morgonen... he-he-he

sex wienerbröd på två dagar... icke bra denise, ICKE bra!

våran vackra kvällsutsikt...

som oliwer gärna fyllde ut med en öl här och var.... hahahah

Nu ska jag fortsätta shoppa undan alla mina pengar, kanske.
Vi får höras sen, pussis ♥


Kommentarer
Postat av: isabell

hej! :) nu har jag väntat länge nog, tycker jag.. haha! snälla berätta om dina naglar! superfiiiiiiiiiina ju (: kram!

2009-07-26 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0