lördag kväll på en söndag

Igår var det lördag och idag är det söndag. Och gårdagens uppdatering kommer nu!

Igår vid åtta tiden kom Sandra hit för att packa ihop det sista inför kvällens strandgrillning, det vill säga bestick, servetter och melonsallad, och sen bar det av ner till Klitter med Micaela, Elin och Emma.
Vi började att sätta fyr på grillen och så vilket tog ganska lång tid, men duktiga som vi är så lyckas vi tillslut och grillar våra spätt. Dom blev faktiskt väldigt goda tillslut.
Efter att vi ätit kom Oliwer&co. ner för att hålla oss sällskap, även Amanda och Isabel. Vi satt i vår egna lilla håla och drack några öl, några cider blev det med och bara snackade. Innan jag och Sandra fick för oss att bada. (vilket slutade i en katastrof, men slutsnackat om det!) Vattnet var superskönt, varmare än luften. Vad mer kan man begära?
Efter det kilade vi hemåt, och Oliwer hängde med mig. Vi käkade, kollade film och mös lite innan det var dags för oss att sova vid fyra på morgonkvisten.:)
Efter vår sena insomning så vaknade vi inte förens halv fyra idag... Hehehehe. Då vi duschade och åt frukost, innan han skulle vidare och träffa Elliot då jag skulle städa och lite så.
Nu senare på kvällen har det ätits pizza för min del och så har det bara tagits lugnt. Nu ska jag packa det alldra viktigaste för veckan, då jag bor hos mormor. Så jag antar att det inte kommer bli jättemycket uppdateringar. Men jag ska försöka så gott jag kan!

jag har även hittat världen snyggaste hår som jag nu suktar så hårt efter


 


♥jag är nu kär i denna kvinna♥
vi hörs imorn, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0