så ställ ner ditt glas

svar till anonym: jag skriver definitivt inte ut numret i bloggen! skriv namn och mail så skickar jag det!

Ikväll har det kollats lipstick jungle, vilket är en av de bästa serierna som någonsin skapats, samtidigt som jag målade mina naglar och pratade strunt med min mamma. m y s i g t !
Efter det gick jag ner och la på en ansiktsmask samtidigt som jag började städa min garderob och byta sängkläder! Så nu är mitt rum så vackert som det kan bli, för imorn får vi ju sthlms besök! Haha.
Nu tänkte jag snart gå och lägga mig, ska väl bara ta något snabbt att käka och sen bär det av neråt till sängen!
Vi får höras imorn, chingchong! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0