SNARK :)

svar till Isabell: Jag har berättat så mycket jag kan, tyvärr. Ställ frågor annars, så svarar jag så gott jag kan! :)

Nu är det verkligen dags för mig att sova en slurp, för imorn är det dags för jobb igen! Börjar klockan åtta och slutar runt tre snåret, hoppas faktiskt på någora extra timmar, men vi får väl se hur det blir med det...
Sen ska jag shoppa skor, tror jag, vi får väl se hur det blir med det också... Och eftersom att imorn är den ända dagen på typ två veckor jag kan träffa min pojkvän så får jag väl träffa honom lite fort också, hihi. i will miss you
Och sen ska jag ju försöka göra mig hörd här med så att ni alla, mina söta läsare, får en update på mitt liv och sådära.  He-He =)

Nu bär det av mot sängen
love ya all, pussis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0