sommaruppdatering! ni överlever

Jag blev precis påmind om att jag skulle skriva om mina naglar vilket jag helt har glömt bort. Men då bestämde jag helt enkelt att jag skulle göra det nu med det samma!
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva, så ni får ursäkta om det inte blir så bra, hihi.

Jag fick ett tips om två systrar som går en sånhär nagelutbildning av en kompis för några månader sen. Jag fick ett mobilnummer som jag skulle höra av mig till, antingen smsa eller ringa, spelade inte någon roll vilket av det jag gjorde. Efter att jag hade hört av mig så fick jag en tid, då jag skulle komma hem till henne, och jag fick även reda på priset vilket var 300 kronor.
Naglarna är gjorda av gelé, som stelnar i uv-ljus. I och med att detta var första gången så tog det ganska lång tid att göra det, men jag måste verkligen säga att det är värt både tiden och pengarna (även fast det inte var så dyrt... haha!) Men jag har fortfarande inte tappat någon eller så, så dom håller riktigt bra också! Lite förvånad är jag allt.. hehe.
Den systern jag gjorde det hos heter Josefin och bor här i Ängelholm. Hör av er om ni känner för att lägga ut trehundra kronor på er själva, så får ni numret av mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nummret vill jag ha! skriv dt i bloggen

2009-07-13 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0