told you i'll be here forever

Sitter och lyssnar på massa covers som McFly har gjort på hur många tusen låtar som helst och har det supermysigt. Saknar dock Oliwer en aning... Men jag klarar mig nog!

Jag har fått några hårförslag nu, fyra stycken av en tjej som heter Isabell faktiskt! Dock tycktejag att två utav dom var lite för korta för vad jag vill ha, eftersom att jag vill låta det växa, men alla fyra var riktigt snygga!
Men dom två jag då gillade mest var dessa:
  
bild ett: en kort page, med en snygg snedlugg. gillar't starkt! men passar det mig som blond?
bild två: en lite längre page, men riktigt snygg... funderar på det, men kanske liiite kortare? och mer uppklippt?

Tack för förslagen! Nu ska jag sova på saken! Det kommer väl en bild imorn. Puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: elaine

du borde klippa som bild två! :D

2009-07-16 @ 01:07:59
Postat av: isabell

hoppas du blir nöjd med vad du än gör.. :) hihi!

2009-07-16 @ 18:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0