en ölands fantasi

Åh vackra Öland och jag är äntligen framme!
Efter en hel dags bilresande, stress, glömska och firande så sitter jag äntligen ute på underbara öland och bara tar det lugnt.
Visst, jag har haft en trevlig dag, eftersom att Rebecca tog studenten så blev det ju mycket firande i allt ösregn och så. Jag fick träffa mycket nytt trevligt folk men lite kallt var det dock. Bilder kommer, tro mig, fast inte före jag kommer hem.
Och fy vad skönt det är att känna att man slipper åka bil på några dagar nu, är helt trött i rumpan ju, hehe!
Men nu ska det snart bäddas lite och somna tidigt tror jag, efter att jag har pratat med Oliwer ett litet tag då... och sen imorn så ska jag ut och promenera i det vackra landskapet, allvaret som det heter, hela dagen (om det inte regnar...)! Det ska faktiskt bli riktigt skönt.

Nu ska jag sluta skriva här och vara lite social med min släkt innan jag dyker till sängs.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: jessica

svar; ja men lilla vän, bilder kan faktiskt även jag lägga in =)

2009-06-09 @ 22:37:23
Postat av: hannah

saknar dig här hemma! <3

2009-06-10 @ 19:38:44
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0