HAPPY TIMES!

Okej, regnet öser ner och det ser inte ut som att vädret kommer att bli bättre... Men inte nog med att vi slutar i skolan imorn och har 3 månaders sommarlov framför oss, utan jag träffade Sebbe (vår idrottslärare, men som tyvärr blivit avsagd och avtackad idag...:/) påvägen hem från stan idag. Vi började snacka lite och kom snabbt in på det dära med vilka som blev avsagda. Tyvärr fick jag höra att både Emma och antagligen Johanna fick gå, MEN att Nina stannar! Har nog aldrig varit gladare än såhär! (Och då håller jag ju även mitt MVG, hehe...)
Till det hela berättade även Sebbe att han hade höjt mig i idrotten nu, så jag har ett VG, även fast det är lite svagt och så.... Men det fixar sig! :D
Och nu vidare till en helt annan sak! Jag kommer inte riktigt ihåg om jag berättat att jag skulle klippa mig idag? Men det har jag gjort iallafall. Det blev bra men det kommer tyvärr ingen bild, inte än iallafall, för naturligt vis fick man gå i regn hem... Fast så är det ju ibland!

Nu ska jag njuta av mitt sista kaffe och så ska jag nog äta mitt sista godis med ;) Vi hörs senare!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0