i sandler av plast går jag i solen och tänker på dig

Och så var man hemma från stranden... Som jag faktiskt inte varit på, på dagen, en ända gång iår än faktiskt... Inte för att sola och bada iallafall, och det är dock inte så likt mig! Fast det är ju klart, vädret har ju inte heller varit det bästa! haha.
Jag märkte dock när jag kom hem (och efter att några personer sagt till mig att jag var flammig på ryggen) att inte jag smörjt mer än precis den lilla delen där man når själv... Inte så duktigt Denise, inte så duktigt alls faktiskt... Men jag överlever, ska ju trots allt ner till stranden imorn igen, så det är det utjämning som gäller ;) hehe.

med saltvatten och självfall i håret...
och helt utan smink, precis som det ska vara på stranden!


Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan smörja in mig med lite aftersun! Vi får höras senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0