I'd take my time, on you

Det planeras bara mer och mer med Jessica nu och det närmar sig bara mer och mer.... Jag är faktiskt nervös. Jag vet inte varför, men jag är nervös!
Men slutsnackat om min nervositet. Det blev stranden med Maddis och Sandra idag med, mysigt fast lite kallt i slutet så jag fick cykla med handduken om mig på vägen hem. Vi bestämde även att vi skulle ses på stranden imorn, klockan ett. Men jag funderar på att dra ner tidigare, kanske får dra i Sandra lite, för Madde pallar nog inte...
Nu ska det käkas lite innan älskling kommer hit, då han också spenderar natten här med mig :) vi får höras mer imorn kanske. Pussis & Kramis!


Kommentarer
Postat av: jessica

naw, du behöver inte vara nervös.

vi kommer ha så sjukligt kul :)

Sov gott sötis ;*

2009-06-28 @ 00:19:50
URL: http://typjjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0