if I was a man

Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket, men jag har faktiskt jobbat och det är ju super väder ute! Så jag antar att det kommer att bli lite såhär under hela sommaren... Men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt!

MIDSOMMAR, FREDAG
Min midsommar tillbringades hos Helen och Benke i Strandbaden tillsammans med mamma och Oliwer plus lite annat folk, ganska mysigt men jäkligt tråkigt tyvärr.... Gick och lade oss ganska sent men gick ändå upp redan vid halv tio dagen därpå för jag skulle ju upp och jobba. Väldigt roligt! Hahaha.

     

Men jobbet gick bra och på söndagen fick jag ju vara ledig, så på lördagen blev det lite tältning med mina flickor. 

TÄLTNING, LÖRDAG 
träffade Jessica, Frida och Lisa i stan där det bestämdes att det skulle tältas hos mig på kvällen och precis så blev det, men tyvärr minus en Lisa. På kvällen var vi först hemma och fixade oss och sen drog vi till Richard med Oliwer, Mike och Elliot. Sen hem och fixa lite till och sen ut igen, kom hem ganska sent men mysigt hade vi, ellerhur?



SÖNDAG
Igår fick bli en riktig dagenefter dag. Träffade Oliwer ett litet tag och så. Men även fast att jag fick stå ut med både huvudvärk och mensvärk så överlevde jag faktiskt dagen!

MÅNDAG
Dagen började med att jag försov mig och kom försent till jobbet, men det löste sig och jag piggnade fort till. Jag jobbade hårt ända tills klockan blev tre då jag satte mig på uteserveringen med Oliwer och Hamphe istället ända tills jag kände att jag höll på att somna vid bordet och då gick hem och lade mig i solen och somnade direkt.
Nu tänkte jag fixa lite med mina naglar och sen väntar jag på mamma då vi ska äta.

Imorn blir det sista dagen jobb innan jag har en veckas ledighet, det ska bli skönt att bara för lov att slappa och vara den soldyrkare jag egentligen är. Kanske tillochmed så att man drar sig till stranden några dagar, vem vet?;)
♥pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0