if you ever need me

Torsdag idag och jag vaknade med ett stort leende på mina läppar, men det försvann väldigt fort. Det vill säga den sekunden jag satte foten innanför dörren på skolan, usch.
Efter det blev dagen bara värre och värre, men jag drar inte upp några specifika grejor här, känner inte att det passar sig, för inte riktigt alla har inte med det att göra.
Efter skolan blev det snabbt ner till stan med Jessica och sen gick jag till Oliwer och träffade honom ett tag. Nu har jag ett antal timmars osocialitet framför mig, då jag bara ska sitta här och kanske plugga lite biologi och förbereda mig inför hör och tal sektionen av tentan imorn, då jag ska berätta om min fritid, hehe. Efter det sticker jag till Oliwer igen, då mamma har sina arbetskompisar här på en grillkväll och jag verkligen inte vill ta del av detta.

Jag har även bestämt mig för att inte tatuera min handled, även fast min mamma tillochmed gick med på det nu. Blir på något annat ställe istället, har nog redan en idé, men jag håller den hemlig framtills det ska göras.

Nu ska jag läsa igenom biologin litegrann och så. Vi hörs nog senare ikväll!
♥puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0