if you love me, I got to know for sure

wihoooo, jag har bränt min rumpa
bara så att ni vet!

Men även fast jag har haft den oturen så bär det av till stranden imorn, dock med 24 i solskyddsfaktor på hela min kropp! Vill ju inte bränna mig mer liksom.... Så helldre det!
Efter stranden imorn ska jag träffa Oliwer, hihi, för vi har ju två månader då (a) så ett litet grattis förtjänar vi allt! Så då blir det väl att stanna hemma och mysa med honom hela kvällen. (d.v.s att jag kommer sova bredvid honom hela kvällen, ha-ha!)
Nu ska det bannemä ätas pasta och köttbullar med mamsen, vi får höras, kanske imorn vem vet? hehe.
Puss och Kram, skomtom

Kommentarer
Postat av: hannah

grattis denisefis...och oliwer för den delen :)

2009-06-28 @ 10:29:30
URL: http://sinnerhannah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0