just fine

Fint väder är det även idag och jag är redan hemma.
Gick till tandläkaren vid elva tiden för att röntka tänderna, så att det inte hänt något med de, sen bar det av till banken för att sätta in mina tre hundra, som jag jobbat ihop. Efter det kände jag att jag inte orkade gå tillbaka till skolan av en massor av olika anledningar
1. har bara fysik kvar, och jag har redan skrivit klart om Einstein, vilket är det enda vi ska göra.
2. jag har förjävlig mensverk, så jag ska snart lägga mig ett tag och ta massor av panodil.
3. mina pollenbesvär håller på att ta kål på mig, blä.

Så istället blev det då att gå hem, vilket är jäkligt skönt.
Vid halvtre ska jag möta upp Hannah, Jessica, Frida, Lisa, Alex och Sally utanför koffes då vi kommer att och sätta oss i parken ett tag och ikväll går jag igenom lite tyska. Har ju tentan imorn och jag är ju bara lite lagom nervös....
Nu ska jag lägga mig ett tag så vi får väl höras senare. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0