now I've had enough

svar till anonyms komentar: vi kan ju börja med det faktum att du är anonym.. det finns inget jag tar åt mig av sådana som dig. men det ska faktiskt inte finnas några risker med att lägga ut den bilden. jag lägger ut vilka bilder jag vill när jag vill eftersom att det är min blogg där jag uppdaterar om mitt liv och mina tankar.
men okej, jag tänkte faktiskt på om det verkligen var så smart att lägga ut den bilden, men vafan, jag visar inte mer än vad folk gör när dom går på stranden i bikini och jag är inte en annan människa bara för att jag lägger upp den!
så tack för omtanken.

Efter att jag nu fått skriva av mig på den fronten kan vi fortsätta med mitt riktiga inlägg hehe!
Idag väcktes jag inte av några hemska hamrande ljud eller något sågande precis utanför fönstret, nej! Utan istället väcktes jag av en plingade pojkvän som bara ploppar upp utanför min dörr sådär.... Men sånt får man väl ta. Och när jag väl hade orkat dra mig upp för att öppna åt honom bar det snabbare än snabbast ner mot sängen och värmen igen och där blev vi liggandes ett tag. Tills jag dock blev aningen hungrig och gick och åt.
Vid fyra kom Lisa förbi för att vi skulle tvätta mammas bil, så nu är vi hundra spänn rikare, hehe. Och sen blev jag helt enkelt lämnad ensam... Men nu ska jag ringa Hannah.

Puss!

Kommentarer
Postat av: hannah

denise blev hungrig? vem är förvånad?



haha men du är så härlig, hjärtat! <3

2009-06-30 @ 18:58:17
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

Tänk på att om du blir medlem här: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=4289

så får den du röstar på ett extra poäng :)

2009-07-01 @ 10:02:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0