right in front of me

Igår kväll blev det bara lite prat med Oliwer tills jag nästan somnade med telefonen, så vi fick lägga på.

Idag har det varit mest kalabalik i skolan och jag har varit sjukt stressad och nervös. Men iallafall! De första två delarna på tentan är klara och de andra två gör jag på fredag eftermiddag på nästa lektion då.
Sen var det bara mest att springa och leta efter Pelle hela dagen, men det vara bara förgäves, för han var ju naturligtvis inte där idag. Efter det bar det av till banmuséet med klassen och Roger. Det var helt okej och vi fick sluta en halvtimme tidigare.
Nu sitter jag här och väntar på Oliwer som inte kommer förens om en timme typ och sen senare ikväll blir det att träffas med dansen i hembygdsparken, jag antar att vi ska gå igenom nationaldagsdansgrejen eller något sådant.

Nu ska jag äta, vi kanske hörs senare om jag hinner.
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0