rinnande mascara och nya naglar

Kom precis hem från stranden där jag var och sprang med Jessica. Det lilla vi sprang ( dvs det jag orkade...) var väldigt skönt och sen fick det bli ett litet mysigt kvällsdopp i det, faktiskt, inte allt för kalla vattnet!
Denna träning fick det bli efter en supervarm dag då jag bara gått på stan och varit och fixat mina naglar vilket tog aningen längre tid än vad jag hade förväntat mig... Men det löste sig och jag hann även lämna tillbaka Oliwers pass påvägen till stranden!:)
Nu tänkte jag äta lite med mamma, sen ska jag ringa Oliwer hade jag tänkt, hehe!


vad vore jag utan dig?

fresten, jag skrev ett långt och trevligt inlägg igår... men precis när jag skulle publicera det så slutade blogg.se att fungera för min del och funkade inte förens flera timmar senare.... och då var det ju inte lika kul att lägga ut det inlägget, därför det har varit lite sämre uppdatering!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihhehehehohohoho

nakenbild =(

2009-06-29 @ 20:58:38
Postat av: Anonym

borde kanske tänka på vilka bilder du lägger ut

2009-06-29 @ 23:24:31
Postat av: hannah

hatar när blogg.se krånglar... :p

2009-06-30 @ 00:19:15
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är anonym

längst upp, skrev faktist mitt namn från början men det klabbar när man skickar, hehe

2009-06-30 @ 22:25:38
Postat av: JESSICA!!

som det gjorde precis....

2009-06-30 @ 22:25:59
Postat av: jessica*

ahha alltså inte den 2;e bara den första ;p (a)

2009-06-30 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0