shut up and drive

Kom hem vid fem igår, men kände mig illatvungen att träffa Oliwer ett tag då, så det blev ingen uppdatering... Men jag tänkte kolla igenom bilder och fixa lite nu så får vi ju se vad som kommer upp sen, för att jag är ju ledig idag. ;) Det kändes inte riktigt lönt att gå till skolan på EN lektion och den lektionen var syslöjd där jag ändå redan är klar med allt.... Nej, fick bli sovmorgon och stanna hemma istället.

Just nu väntar jag på att Hannah ska höra av sig om genrepet. Det blir det först i eftermiddag och lite senare bär det av till frisören och sen vidare till Oliwer skulle jag tro... Måste ju visa upp mitt hår för fan!
Men nu först av allt ska det ätas frukost, vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0