summerlovin'

Det som började som en ganska hemsk avslutningsdag slutade ändå ganska bra.
Efter skolan och så kom Oliwer hit ett litet tag och sen vid fem bar det av till Jessicas place där det var massor av släkt och studentsfirande av hennes bror och kusin.
Vi satt väl mestadels uppe på hennes rum men vid tio fick vi idén att bada... YES! Vi cyklade genast ner på stranden och bestämde oss snabbt för att det skulle bli årets första nakenbad i de stora vågorna. Tänk att alla galenheter är med dig jessy.... HE-HE-HE, i love you (=

Nu har jag precis kommit hem efter att ha träffat min pojkis och karlsson ett tag, det var väl faktiskt ändå helt okej, och jag tycker inte riktigt att det här regnet har förstört allt för mycket faktiskt.
Nu ska det nördas lite till, sen blir det sovdags för min del. Imorn bar det av till mormor och sen på kvällen blir det väl att hitta på något roligt :)

Puss&Kram... skumbanan

Kommentarer
Postat av: tomtemsomficksmisk

wiho

kommer bli en f1

galen sommar med dig

heheheheh

bara 19 dagar nu ju

2009-06-13 @ 02:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0