the city's on fire

Slutade skolan för en timme sen då det blev att steka lite på balkongen, börjar visa lite resultat på det nu. g-u-t-t!
Och om ni inte tror mig kan ni ju kolla med egna ögon:
  
Tänkte bara ge er en liten snabb update innan mamma ringer upp mig då vi ska ner till kjollan och äta pizza och bli feta, hehe, sånt som jag och min mamma verkligen älskar! Har på mig bikinin också, om jag nu skulle få för mig att ta ett dopp också... Sånt vet man ju aldrig med mig! ;)
Efter det ska jag nog träffa Oliwer ett tag och så ska jag plugga till kemiprovet vi har imorn, som jag inte ens öppnat böckerna till, men såhär mycket vet jag: Det handlar om vardagkemi!
Nu blir det bara att fixa till sig lite och klä på sig, sen bär det av till stranden. Kanske hinner höras senare, men har ju lite att göra, hehe.
Pussisar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0