was it really worth it?

Nej, jag tänker inte be om förlåtelse för den dåligaupdateringen en enda gång till! Jag vet att jag är dålig, haha.

De senaste två och en halv dagar har varit trevliga. Blev att jag sov hos Sandra i förigår då vi var ute på kvällen och lite så. Dagen därpå, det vill säga igår, åkte jag till Helsingborg för att träffa Tim. Vi åkte rundor lite och sen blev det fotboll och film, trevligt värre.
Idag fick jag jobba till tusen... och ja, jag gick upp halv sju i morse vilket jag måste göra imorn med och sen åker jag nog till Strandbaden och firar Gabbi som fyller år, så ett stort grattis till min lilla fjulleprutt! :D
   
Nu ska det sovas för hela slanten, pussis!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0