when the rainy days are gone

Igår blev en hemsk dag, och jag räknade ut idag att jag sov bort den mesta tiden. Det vill säga 18 timmar av 24.... Men är man trött och på sämre humör så är man.
När jag vaknade i morse räknade jag även ut att jag inte ätit något på de 24 timmarna heller... Så det första jag gjorde när jag gick upp var att ta en risifrutti och lite cider till det, den nyttigaste frukosten genom tiderna skulle jag tro! Sen duschades det och så och nu har jag precis målat mina naglar.
Om en timme ska jag vara fixad och klar och stå på torget tillsammans med grupp 13, så det är väl dags för mig att lägga på danssminket och packa danskläderna nu!
Vi får höras senare ikväll, efter åtta någongång. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0