dans med krossade höfter

Det känns verkligen som att höfterna är totalt krossade och helt borta nu, aj!

Idag blev det en mysig dag på stan med Lisa och Jessica. Först gick vi runt och letade prao plats till dem, fast det failade men sen kom dom på perfekta idén (som jag inte får nämna här, för dom är rädda att någon ska sno den). Sedan fikade vi lite på graffitti, en kycklingsallad med bakad potatis och en bit bröd och såklart en cola till, supergott som alltid!
Sen bar det av till Jessys konfa för att spela GuitarrHero, det failade :( fast kul endå :D och sally på rosa pantern, tönt!
Sen gick jag och lisa och köpte smink till mig, blev en ny mascara "nivea volume nanodefinition" och en ny foundation lumene "double stay mineral makeup" som skulle vara extra bra till mig och min hy, eftersom att jag har utslag och exem nästan i hela ansiktet, och så fick jag även en provflaska på DKNY's nya parfym Donna Karan NewYork och den luktar jättegott! :)
Det bar sedan vidare till Supermarket för att köpa mars och sen satte vi oss vid ån i en timme och bara satt, mysigt, fast började bli kallt sen... så vi började gå mot dansen. Vi tränade, jag krossade höfterna och träningen var allmänt fail.
Nu ska jag snart plugga lite matte, vilket jag verkligen behöver! Och sen blir det att sova för min del... :)

love denise♥

Kommentarer
Postat av: hannah

varr LISA på konfan? xD

2009-03-04 @ 21:27:16
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: sally

h3h3h3h3h, jag är bäst(kanske?) :)

2009-03-04 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0