den olyckliga väntan

Består nu av att vänta på cp-jessica som inte kommer förrens efter klockan sex. Sååå taskig! Men jaja, jag får väl sitta här och dega till döds tills dess kanske tillochmed hjälper mamma med maten sen, vem vet?
Gick inte upp förrens ett idag, riktigt skönt att få sova länge, fast nu är jag trött som ett svin, tyvärr. Efter att jag väl dragit mig upp och duschat bar det av till ÖB och sen lidl och sen vidare till coop med mammsi, fixat med lisas present nu, eftersom att sötnosen snart fyller år :D hihi.
Kvällens planer är som sagt liiiiite hemligstämplade, och myyyyycket mysiga :) ska nog gå och fixa lite med det nu, hihi.


och nu tycker jag att det är dags för våren att komma

love denise♥

Kommentarer
Postat av: hannah

världens vackraste denise :)<3

2009-03-08 @ 01:03:46
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: ilker

sweeeeety

2009-03-14 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0