GaalEEEEnskAP

Helt sjukt! Tänkte att eftersom att jag ändå har jättetråkigt kan jag börja kolla lite klänningar och så till konfirmationen, men, men nu, ÅÅÅH jag skulle kunna köpa allihopa.



(alla klänningar hittade på www.republic.co.uk)
Nu behöver jag hjälp med vilken jag ska välja, något förslag?
Och inte bara det att jag hittade till konfirmationen, utan en jävla massa klänningar överhuvudtaget.



Personligen tyckte jag nog, av de som inte ska bli konfaklänningar, att 1, 2, 4, 5, 7 är allra snyggast, men vi får väl se om det blir någon av de :) konfirmationen kommer faktiskt i första hand nu. så se till att hjälpa mig med valet där!
LÅT SOMMAREN KOMMA!!!

love denise♥

Kommentarer
Postat av: j.

Den längst upp till höger, om dt nu är höger..

hum tänker iaf, den med gult skärp! (y)

2009-03-16 @ 17:20:06
URL: http://typjjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker den på andra raden längst till vänster. den verkar va så jädrarns snygg i ryggen och den va jättefin fram med. Perfekt tycker jag :) Men du! Koll ain min blogg idag för jag har lagt ut bilder på min studneklänning som jag köpte idag! den är kanonfin!

2009-03-16 @ 19:07:31
Postat av: becca

det va jag som skrev den andra kommentaren. inser nu att jag glömde skriva namn :P

2009-03-18 @ 14:08:02
URL: http://beccadenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0