godismysigsöndag

Har bara varit en massor av mys idag. Stack till konfan med Frida och så, helt okej ändå, även fast jag fick värsta skrattanfallet framme vid alltaret, men det är heeeeelt okej! Sen bar det av hemmåt för att vänta på mina flickor, fast tillslut var det bara Hannah som kom, men det blev superbt ändå!
Nu sitter jag här med mitt älskvärda godis, som egentligen är Fridas men som jag faktiskt övertog och som då nu är mitt och så hoppas det ju på lite bättre tider.
Febern har kommit tillbaka också, vilket inte är jättekul kanske, men skola imorn blir det ändå, för annars kommer jag dö sen.

När jag ändå håller på kan jag dra lite om gårdagen också. Började med att jag gick upp vid elva och städade och så. Sen försökte jag få tag i Frida för att fråga om hon ville hitta på något på kvällen, men då kunde hon inte så jag ringde Hannah istället, men icke, pojkvänner är bara i vägen, jag lovar! Så då kom Jessica och Lisa istället :) det var mysigt, hihi. Efter ett tag kom lilla Frida ändå och stannade heeeeela kvällen, blev även godismys då, för det köptes godis för hundra spänn, hehehehhe. Vi är söta vi.

nu ska jag återgå till att leka cool
love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0