hemligstämplad jessica

Blev en supermysig kväll med min älskling jessica igår!:) Började med att hon kom hit och att vi sen fixade lite och kilade oss ner på stranden och mös med en brasa, massor av ljus, grillade marshmellows och en massor att dricka. I början var det inte ens kallt så vi klädde av oss och kilade ner i vattnet och tog oss ett dopp och kunde sen ändå sitta utan kläder vid vår brasa utan att frysa, fast efter ett tag klädde vi på oss lite ändå.
Senare, vid halv elva tiden kom alexander och mös lite med oss, som dessutom blir sjutton idag på den internationella kvinnodagen, så ett stort grattis till honom! Vi satt där nere till klockan halv tolv och jag sköt tändstickor, min nya hobby. Ska lära alla som vill, jag lovar, jag är king ändå!
   
Det var då vår hemligstämplade kväll. Sen låg vi vakna till klockan halv fem och kollade på filmen Irene Huss tatuerad torso, den var bra, fast boken är så grymt mycket bättre!
Idag har det bara pluggats fysik och städats hos mormor, alexander kanske kommer över en stund sen och så ska jag ju hinna med min teknik ritning med... Men det löser sig!

love denise♥

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill lära mej skjuta tändstickor :D hahah

2009-03-08 @ 21:24:32
Postat av: hannah

du är fan inte klok denise... badar överallt närsomhelst ;) <3

2009-03-09 @ 20:28:33
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0