ingen träning..

Har haft en sjukt jobbig dag ändå... Bara mått skit hela jävla tiden, bara frustrerande. Jag åt nyss det första på dagen, för min "frukost" blev inte av... och då blev det en macka, vilket inte heller mättar precis, fastjag får väl hoppas att mamma gör något gott till kvällsmat istället då!
Blir inte heller någon träning för min del, för jag tänker inte göra massa pikéer och må skit och blä, så nej. Och mormors hår fixas imorgon, då jag även blir inslängd som servitris på en gamlingsfest i några timmar och tjänar femhundra kronor :) vilket är väldigt generöst! + Hundra kronor från mormor då, hihi. Så imorgon är man sexhundra kronor rikare..... H3H3H3H. 
Nu fundrar jag på att sova en stund, även fast jag vet att jag kommer ångra mig snart, så tänker jag ändå att det är smart, men vafan, det löser sig.

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0