jobb och bra betalt

Kom hem från jobbandet för någon timmar sen, mycket jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara.

Var skola idag, helvetet själv om jag får säga så, och så kramer som lyckas springa rakt in i en dörr av glas... Lyckat värre! Men killen får la krya på sig ändå. Fick stanna kvar länge på IUP:n för att Ewa är en bajs och sen blev det brottom satan efter det. Började med mormors hårfönande och fick hundra spänn där och sen övergick jag till att fixa till mig själv, jag som inte tvättat håret på fyra dagar... Så jag kan ju säga att det var gaaaaaaaaaaanska äckligt idag.
Efter det kom mamma hem och hämtade mig så körde vi iväg, för att vi skulle börja jobba klockan fem. Jobbade som servitriser på en gamlingsfest, riktigt härliga människor dom dära asså! :) Där blev jag 600 spänn rikare och nu är allt perfa, nu har jag pengar till både mascara och foudation som jag suktat efter vääääldigt länge, hihi. Jaja, tillbaka till jobbet. Vi diskade och höll på tills klockan blev åtta då det var dags att kila hem, och nu sitter jag här.
Imorgon efter skolan bär det av ner till stan med Jessica, kolla runt lite och så med min nya förmögenhet och sen kanske planera lite över en fika? Om jessy har pengar såklart :) Och sen bär det vidare av till träningen, om jag nu mår bättre, vilket vi lär se imorn.

jobbekläderna denna kvällen, ändå ganska vackra, eller?:) 

love denise♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ut som ett hembiträde,

ett mycket vackert hembiträde :)

2009-03-03 @ 22:17:14
Postat av: Anonym

den var ju lite säxig ^^

2009-03-12 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0