och så var det onsdag

Klockan är snart läggdags, men tänkte att jag skulle få in ett snabbt inlägg innan jag somnar, hihi.

Man kan verkligen säga att dagen varit händelsefull. Började med provet då, gick väl ganska bra, men det sög som fan måste jag säga. Inte precis den roligaste upplevelsen i mitt liv.
Maten sög också, det vill säga att jag inte åt något. Sedan hade vi bara SO kvar i 45 minuter, fast det varade vääääääällllddiiiiiiigggggt länge, tyvärr. Sen slutade man och drog hem med Jessica, Hannah och Anna och genomförde hemligstämplatuppdrag, och det gick också bra. Sen stack dom vid halv fyra och då började jag baka, fast jag mådde illa sen, så jag åt inget, hehe. Sen kom Simon och Hampus och var hos mig till klockan kvart i 6 då Lisa kom för att vi skulle cykla till dansen, där jag mådde bajsilla.
Efter dansen har det bara ätits, duschat och hållt på och nu är det snart kudd-dating för min del.

*en tredelad novell, eller självbiografisk novell, kalla det vad ni vill.
säg till om ni vill läsa
• Och detta var bara början
• Fortsättningen på det hon trodde var slutet
• Livet efter döden
(är bara påbörjad, men är klar ikväll antar jag.)*

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0