och så var man hemma...


Okej, det är kväll och så... Men har varken orkat eller haft tid till att skriva och skicka upp bilderna och så... Men det kommer, tro mig! h3h3.
Vi hade ganska trevligt ändå, började med att bädda och sånt när vi kom dit, och lite upptäcktsfärd och mat. Sen blev det samling i en lokal, eller kyrka och så där vi lekte och höll på. Vi var klara vid elva och sen somnade vi väl vid två någon gång.
På lördagen gick vi sedan upp vid åtta för att äta frukost halv nio. Sen samling i kyrkan och så delades vi upp i grupper och så gjorde lite saker, fick kameror och fotade först, sen skulle vi göra något med händer... Fast jag mådde illa så jag gick och sov i några timmar och det var ju också något galet sjukt skönt! Sen blev det att äta och sen fick vi sjunga med "gubben med ös" som anton kallar honom, vilket vi också kan förstå! Efter det, lite senare på kvällen hade olika grupper fixat lite roliga sketcher som vi fick se i fikarummet :) riktigt roligt! Sen var det mässa då vi fick tända ljus, sjunga och sånt mysigt. Sen skulle vi "sova". Jag gick in till Filip och dom och somnar nästan där, men vid fyra ångrar jag mig ändå och vill tillbaka till min säng men då var det låst... så jaha. Där var jag, utomhus, utelåst, helt ensam. Fast jag gick upp till Rebecca och satt sedan uppe med henne till klockan blev sju tror jag, ganska mysigt ändå, vi med våra kortlekar. Sov sedan i elins obäddade säng, utan både kudde och täcke.
En knapp timmessömn inatt och sen var det bara frukost, samling och en liten promenad och sen fick vi åka hem, vilket jag tror att alla uppskattade.
tack till alla som gjorde helgen till var den var<3

och här kommer det lite bilder:)

tack för helgen flickor<3 och förlåt.


väldigt, väldigt sexigt min vän!

filip, jag och levin hade en foto-grupp tillsammans, och tång-ringar is the shiet


sen badades det, h3h3h. jag maja anna felicia tove och calle vart modiga:)
fast jag var lite mer än alla andra, såklart... och var i alldra längst ;)



Sen finns det inte fler bra bilder nästan, och jag orkar inte lägga upp heller så ni får faktiskt klara er utan :)
Nu ska nisen nannakudde ända till halv tio imorgon, för hon har ju faktiskt sovmorgon som tur är.

love denise♥

Kommentarer
Postat av: alex

tack själv! :D

2009-03-02 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0