omringad av cola och godispåsar, nyttigt så det skriker om det!

Nu är klockan åtta och jag måste göra två matteläxor, diskutera SO:n med mamma och packa upp min väska med, innan vi ska äta. Kan bli stressigt... Packa upp kan jag ju faktiskt göra senare ikväll... hihih.
Fast resten måste göras, tvärr. Börjar väl med matten dirren efter detta :)
Har suttit här nästan hela eftermiddagen med cola och godiset från lägret runt mig, och bara ätit och ätit, för att Niklas är rädd att jag ska försvinna typ. Fast jag förstår honom, men jag måste ju faktist inte äta bara godis och sånt :( och nu mår jag bara ännu värre, fast jaja. Försvinna lär jag ju inte göra nu iallafall!
away and gone in the matteböcker

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0