smaklig måltid!

Precis sådana ord sitter jag och pluggar på för tillfället, för ett fail på läxförhöret imron får det inte vara, även fast det kommer bli det, hahah.
Mamma ringde för ett tag sen och sa att hon träffat Tommy, vår rektor, och att han hade sagt att jag skulle tenta av tyskan snart, vilket jag är jävligt glad för :) slipper man oroa sig nästa år dåva. + att man slipper en eller kanske två lektioner i veckan :) mysigt.
Konfan var ett helvete, men hem kom jag ju endå faktiskt.
och nu fortsätter pluggandet:)

love denise♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallou, ville bara typ säga att din blogg är kul att läsa. Och jag läser den ibland när jag har tid. Fortsätt som du gör höhö. Tror inte du vet vem jag är;) Men jag hittade bloggen via andreas min kusin osv. Komplicerat jao.

Puss, Emelie (Andreas Locks kusse)

2009-03-27 @ 17:37:27
URL: http://wuulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0