södagsmyspys

Vaknade hos Sandra imorse, vid tio, då jag sovit i cirka två timmar, hahahaha.
Gick hem någongång vid två för att lämna min väska och sedan vidare till Frida och lite sånt mysigt då det bestämdes att vi var alldeles för sugna på pizza för att låta denna dagen sluta utan att vi ätit det.
Så Frida kilade snabbt till stallet för att rida av sig lite, som hon behöver lite varje dag, haha, och jag hem för att duscha och så. Vid halv sex stack vi till stan och åt våran välförtjänta acapulco special och drack vars en cola, som jag sedan bytade till en fanta, hihihihi(a) och sedan gick vi bara runt lite i stan, som iochförsig var mycket folktom hahah.
Nu ska jag ta tag i mig själv och plugga lite Kemi och se ska det sovas mycketmycket, eftersom att man har sovmorgon imron.

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0