superjobb

JAG ÄR LYCKLIG! Inte för att skryta.... men dom älskar mig på torstens, specielt diaz, hehehe :)

När jag och mamma åkte mot coop innan berättade hon att bestämmelserna för badhuset äntligen är klara och faka om det hittar ni här: http://hd.se/angelholm/2009/03/31/det-blev-en-zoetrop/. Bra val tyckte jag :)

Som ni märker har jag inte mycket tid att blogga... Tycker själv att jag inte har sådära värst mycket tid för något för tillfället, men det löser sig nog snart.
Har ju varit prao på torstens både idag och igår, väldigt trevligt där! Johan, Mackan och Diaz är ju verkligen de absolut härligaste människorna i världen!!!!! Hoppas på jobb där sen också (a)
Mer fakta får ni någon annan gång, om jag orkar. Nu ska det ätas omelett med mammsen.

love denise♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0