svenska lektion

Här sitter jag nu och till och med får lov att sitta här och skriva, ibland är Kristina bäst.

Sorry för att det inte skrivits så mycket, men så blir det när man har träningar och plugg hit och dit hela tiden hahah. Ert liv fortsätter nog ändå skulle jag tro :)
Idag efter skolan bär det bara snabbt av hemåt för att äta något och läsa igenom tyskan, sen cyklas det med Alex och Hannah upp till kyrkogården för konfan. Inte för att man vill eller så... Men man blir ju tyvärr ganska tvingad.

Imorn är jag upptagen och kommer antagligen inte sitta så mycket vid datorn, kanske inte på lördag heller, men söndag blir en ren slappisdag :)
Nu ska jag gå och ha musik med mig.

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0