tillägnat min bästavän.

Jag har haft en jobbig tid, en mycket jobbig sådan, men du har verkligen hjälpt mig, funnits där när jag behövt det, alltid. Även om det bara varit i form av kramar eller om det varit att jag behövt tröst genom ord, så har du funnits där.
Jag vet att jag kan vara jobbig ibland och slänga ur mig way to much, men du tar det på ett förjävla bra sätt och visar inte för mig att du kanske tycker att jag är jobbig, för jag, har iallafall inte märkt något.
Du tar verkligen upp en stor del av mitt hjärta, du är min bästavän och det vill jag aldrig att du ska glömma.
jag älskar dig hannah bengtsson

     

de bästa ögonblicken i mitt liv, har du delat med mig älskling.

/din denise.

Kommentarer
Postat av: hannah

det finns inte så mycket mer att säga än att jag ... ÄLSKAR DIG!

det finns mycket jag skulle vilja skriva, men det är svårt att skriva det här. Jag tror du redan vet.

HALVA ditt hjärta är mitt, och halva mitt är ditt ...:)<3

2009-03-17 @ 21:00:53
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0