tisdagens vanliga vanor

Somvanligt försov jag mig i morses. Varför är det alltid så att jag lyckas göra det på tisdagarna? Ganska konstigt må jag tycka. Men snabbt till skolan bar det av för att ha engelska. Vidare till matten, där vi fick reda på våra prov och jag fick ett lätt VG, så hemskt jävla lycklig. Sen lite kemi och sen vidare till Fysiken där vi hade prov och det gick åt helvete, men ett G ska jag ha iallafall!
Nu harjag precis plattat till mitt morgon o-stylade hår så att det ser någorlunda bra ut iallafall och så ska jag snart klä på mig med, sen om kanske en timme tar jag mig ner mot stan. Tänkte att jag skulle ta bussen innan, men jag känner att jag måste komma ut lite så det blir att gå ner till stan. När jag väl kommit dit köper jag mig en cappoucino, vilket var väldigt längesen, och går och sätter mig på konfan, det är så mysigt! :)
Och sen ikväll blir det väl bara chill, för imorgon blir det bara en enda lektion och ett väldigt långt "prov" om vi säger så.

love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0