var är våren? inte i skåne iallafall!



Som sagt så var jag på väla idag, vilket blev ganska lyckat iallafall. Kom dit vid fyra, kollade runt lite och så och snackade med Jessika, så nu har jag jobb heeeeela sommaren, om jag inte skulle få på Torstens, Tillochmed på regniga dagar :) Super ju!
Sen shoppades det loss med Sandra och så. Hon köpte två par skor och en massa underkläder, och för min del blev det ett par nya älsklingar till "samlingen" hihi. (de på bilden där uppe) Vi åkte hem vid 7 och gick sedan hem från sjukhuset, då det var snöstorm, och det var jag verkligen inte klädd för! I mina vita converse, skinnjacka och ingen halsduk ha-ha! Men så är det ibland, skönt att vara hemma nu iallafall.
Har sovmorgon till kvart i tio imorn, vilket är väldigt skönt, så inatt ska det soooovas.

Men nu har jag annat för mig, som att fortsätta på den tredje och allra sista delen.
love denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0