varm choklad med glass, hihi

Jaaa, precis som rubriken lyder så sitter jag här med en stor kopp varm choklad med glass i, det finns inget godare, tro mig!
Jag kände lite tidigare att det blev ganska dödstradit på dator och inte göra någonting-fronten så jag smsade Oliwer och vi bestämde att jag skulle träffa honom och Richard utanför Rönne efter att de ätit klart, som naturligtvis ska ta en timme, men är man seg så är man hahahah.
Kom hem vid sju för att äta och sen blev det att sätta sig här igen, vilket jag har gjort i stort sett varenda sekund sedan dess, men då har jag ju iallafall haft min helvetesfanskapssimon och sötishannah som underhållning och sällskap, vilket är väldigt trevligt!
Nu tänkte jag gå och lägga mig och bli av med min nya feber över natten, så att jag slipper kämpa allt för hårt genom skoldagen imorgon (då det redan är jobbigt eftersom att simon lämnar mig ensam med svend och är iväg och praoar) fast jag tror det blir ganska för mycket förjobbigt för mig sen ändå, men det ska kämpas, tro mig!
Men som jag sa, så ska jag sova :)

puss och godnatt
love denise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0